کارشناس پژوهش و کتابخانه : سرکار خانم زهرا انتظاری
شرح وظایف کارشناس پژوهشی 1) انجام امور دفتری مرتبط با فعالیتهای پژوهشی (صدور نامه، بایگانی، فعالیتهای اتوماسیونی، تماس و...)؛ 2) پیگیری و اجرای کلیه امور مرتبط با پایان نامه از آغاز تا پایان (ثبت موضوع، هماهنگی با اساتید راهنما، داور، مشاور، تطبیق موضوع، برگزاری جلسات مرتبط و ..)؛ 3) همکاری در برگزاری همایشها و سمینارهای مرتبط و نیز پیگیریهای لازم در برگزاری جلسات شورای پژوهشی دانشکده و ارتباطات موثر درو ن سازمانی و همکاریهای علمی با دانشجویان و کادر اجرایی؛ 4) رسیدگی به کلیه امور پژوهشی دانشجویان، مجلات، مقالات و ... و همکاری در برگزاری همایشها و ... ؛ 5) هماهنگی امور کتابخانه با مسئولین دانشکدهها و کتابخانه مرکزی؛ 6) اجرای آیین نامههای لازم جهت استفاده از کتب و مجلات و اداره کتابخانه؛ 7) پیگیری امور مربوط به دریافت روزنامهها و مجلات و رفع نواقص احتمالی و پاسخگویی به مراجعین؛ 8) هماهنگی لازم جهت تامین اعتبار بودجه خرید کتاب با حسابداری؛ 9) ساماندهی امور مربوط به اهدای منابع اطلاعاتی، سامانه پارس آذرخش، فهرست منابع، رده بندیها و ....؛ 10) اجرای دقیق نرم افزارهای موجود و بهرهمندی از تمامی ظرفیتهای سامانهها (اتوماسیون، گلستان، پارس آذرخش و...)؛ 11) حضور در نمایشگاههای کتاب و ارتباط با ناشران و فروشندگان و کارگزاران جهت خرید مواد موردنظر؛ 12) نیازسنجی حوزه پژوهش و کتابخانه و ثبت درخواستها از دانشجویان و اساتید؛ 13) اولویت بندی نیازها با توجه به تنظیم بودجه و ایجاد تعادل موضوعی مجموعه کتابخانه؛ 14) آمار گیری و گزارش از سیستم امانت و منابع و ارائه آمار؛ 15) انجام سایر امور محوله و ارجاعی از سوی مقام مافوق.
شرح وظایف کارشناس کتابخانه 1) هماهنگی امور کتابخانه با مسئولین دانشکدهها و کتابخانه مرکزی؛ 2) اجرای آیین نامههای لازم جهت استفاده از کتب و مجلات و اداره کتابخانه؛ 3) پیگیری امور مربوط به دریافت روزنامهها و مجلات و رفع نواقص احتمالی و پاسخگویی به مراجعین؛ 4) هماهنگی لازم جهت تامین اعتبار بودجه خرید کتاب با حسابداری؛ 5) ساماندهی امور مربوط به اهدای منابع اطلاعاتی، سامانه پارس آذرخش، فهرست منابع، رده بندیها و ....؛ 6) اجرای دقیق نرم افزارهای موجود و بهرهمندی از تمامی ظرفیتهای سامانهها (اتوماسیون، گلستان، پارس آذرخش و...)؛ 7) حضور در نمایشگاههای کتاب و ارتباط با ناشران و فروشندگان و کارگزاران جهت خرید مواد موردنظر؛ 8) نیازسنجی حوزه پژوهش و کتابخانه و ثبت درخواستها از دانشجویان و اساتید؛ 9) اولویت بندی نیازها با توجه به تنظیم بودجه و ایجاد تعادل موضوعی مجموعه کتابخانه؛ 10) آمار گیری و گزارش از سیستم امانت و منابع و ارائه آمار؛ 11) انجام سایر امور محوله و ارجاعی از سوی مقام مافوق.
|