راهنمای ثبت نام مقطع کارشناس ارشد 1404-1405
  • 1404/07/14 - 14:16
  • - تعداد بازدید: 80
  • - تعداد بازدیدکننده: 67
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
  • /appsettingFree

راهنمای ثبت نام مقطع کارشناس ارشد 1404-1405

ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ این دانشگاه، زمان و مکان و مدارک لازم جهت ثبت‌نام از این عزیزان به شرح ذیل، اعلام می گردد.

تذکر مهم:

قید شهر مقدس «قم» در کنار نام دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در سایت سازمان سنجش، صرفا به دلیل وجود سازمان مرکزی دانشگاه در این شهر می باشد؛ لذا داوطلبان لازم است به آدرس های درج شده در جدول ذیل، طبق کدرشته های معرفی شده، جهت ثبت نام مراجعه نمایند. و از مراجعه به سازمان مرکزی دانشگاه، اکیداً خودداری نمایند.

✅ثبت نام غیر حضوری در سامانه گلستان:

زمان ثبت نام غیرحضوری: سه شنبه ۱۴۰۴/۰۷/۱۵ الی جمعه ۱۴۰۴/۰۷/۱۸ از طریق لینک سامانه گلستان golestan.quran.ac.ir

✅مدارک‌ لازم‌ جهت ثبت نام غیرحضوری:

بارگذاری تصویر مدارک ذیل در سامانه گلستان ۱_صفحه اول با توضیحات شناسنامه ۲_کارت ملی ۳_عکس ۴_مدرک دال بر وضعیت نظام وظیفه برادران )مطابق صفحه 17 و 18 دفترچه راهنمای ثبت نام (شماره 1) ۵_اصل یا گواهی مدرک کارشناسی فارغ التحصیلی حداکثر تا ۱۴۰۴/۰۶/۳۱ با قید معدل ۶_مدرک کاردانی (برای فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته الزامی می‌باشد) ۷_گواهی معدل و واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی (در صورتی که در زمان ثبت نام کنکور مشغول به تحصیل بوده‌اند این گواهی جهت مطابقت با معدل اعلام شده در زمان ثبت نام کنکور الزامی است)

لازم است پذیرفته شدگان جهت دریافت سوابق تحصیلی دانشگاهی، به سامانه استعلام مدرک تحصیلی به آدرس estelam.msrt.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اطلاعات درخواستی به صورت صحیح، کد رهگیری دریافتی را در زمان ثبت نام غیرحضوری در سامانه گلستان درج نمایند؛ و اصل مدرک مقطع کارشناسی خود را به آموزش دانشکده تحویل نمایند.

دستورالعمل ثبت نام غیر حضوری:

  • بعد از کلیک بر روی لینک ورود به سامانه گلستان در صورت مواجه شدن با خطا، گزینه دوم"Continue to this website (not recommended)" انتخاب گردد.

  • جهت تسریع و تسهیل در امر ثبت نام غیر حضوری، حتی المقدور در ساعات کم ترافیک مصرف اینترنت در شبانه روز به سامانه مراجعه کنید. -▪️راهنمای ورود به سامانه در پست قبلی ارسال شده است.

  • پس از تکمیل تمامی اطلاعات درخواستی و ارسال مدارک، داوطلبین محترم می بایست از طریق نرم افزار گلستان گزارش شماره ۱۸۰۰ مشخصات کامل دانشجوی جدیدالورود را از طریق منوی «دانشجو، پذیرش غیرحضوری، گزارش ها» چاپ کرده و در روز ثبت نام به آموزش دانشکده مراجعه و نسبت به تحویل اصل مدارک اقدام نمایند.

مراجعه حضوری جهت ثبت نام: زمان ثبت نام حضوری چهارشنبه ۱۶ مهرماه و شنبه ۲۶ مهرماه

زمان ثبت نام حضوری:

چهارشنبه ۱۴۰۴/۰۷/۱۶ مخصوص افراد بومی شهر دانشکده محل تحصیل و شنبه ۱۴۰۴/۰۶/۱۹ جهت افراد غیر بومی

▪️مکان ثبت نام حضوری:ملایر/شهرک ولیعصر/میدان قائم/دانشکده علوم قرآنی ملایر/تلفن 08133338301

زمان شروع کلاس‌ها: از روز چهارشنبه ۱۴۰۴/۰۷/۲۴ و تمامی کلاس‌ها به صورت حضوی برگزار می گردد.

مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری:

هر یک از پذیرفته‌شدگان کدرشته‌های امتحانی می‌بایست مدارک ذیل را برای ثبت‌نام تحویل دانشکده قبولی محل تحصیل نمایند.

۱_اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه ۲_اصل و کپی کارت ملی ۳_عکس4*3 (6 قطعه) تهیه شده در سال جاری ۴_اصل و کپی مدرک دال بر وضعیت نظام وظیفه برادران (با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه 17و18 دفترچه‌ راهنمای‌ شماره‌ یک‌ آزمون ارشد) ۵_اصل یا گواهی مدرک کارشناسی (لیسانس) (فارغ التحصیلی حداکثر تا ۱۴۰۴/۰۶/۳۱) ۶_مدرک کاردانی فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته ۷_حکم مرخصی یا موافقت بدون قید و شرط با تحصیل کارمندان دولت و حوزویان

نکات مهم

‌۱_پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ فارغ التحصیل سال ۱۴۰۴ می باشند، و به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی (لیسانس‌) نمی‌باشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل ‌اخذ کارشناسی‌ (لیسانس‌) با عنوان فرم معدل تحویل نمایند.

۲_آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته (مورخ 11/03/1404 لغایت 20/03/1404) دانشجوی سال آخر بوده‌اند و حداکثر تا تاریخ 1404/06/31 فارغ‌التحصیل می‌شوند، دانشجوی سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجویان سال آخر مندرج در صفحه 77 دفترچه راهنمای (شماره 1) یا صفحه 573 دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ‌2) را از موسسه آموزش عالی محل فارغ‌التحصیلی دوره کارشناسی دریافت و آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند. فرم های میانگین واحدهای گذرانده

۳_طلاب ‌حوزه‌های علمیه که دوره ‌سطح ‌2 را گذرانده‌اند و یا تا تاریخ ۱۴۰۴/۰۶/۳۱ فارغ‌التحصیل‌ می‌شوند، باید مدرک‌ فراغت‌ از تحصیل‌ خود را که‌ توسط مرکز مدیریت‌ حوزه‌ های علمیه‌ و یا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و یا اصفهان صادر گردیده ‌است‌ ارائه نمایند.

۴_پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ دارای مدرک تحصیلی معادل می‌باشند لازم است واجد شرایط مفاد «آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمون‌های مقاطع بالاتر» باشند.

۵_براساس مصوبه جلسه 771 مورخ 94/08/26 شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سال‌های 1377 تا 1381 به دوره‌های مذکور راه یافته‌اند، حسب مورد از تسهیلات مصوبه شماره 2/77633 مورخ 94/05/28 برای ادامه تحصیل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار می‌شوند.

۶_معدل‌ لیسانس‌ پذیرفته‌ شده‌ باید با معدلی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، و یا در مراحل بعد اصلاح نموده است، باید یکسان‌ باشد، بدیهی است از ثبت‌نام قطعی آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک آنان کمتر از معدل اعلام شده به سنجش باشد) خودداری خواهد شد، و تا زمان بررسی و اعلام وضعیت نهایی آنان از سوی سازمان سنجش صرفا ثبت نام به صورت موقت و مشروط بعمل می آید.

۷_از پذیرفته‌شدگانی ‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ ۱۴۰۴/۰۶/۳۱ فارغ‌التحصیل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد، و قبولی آنان‌ «کان‌ لم‌ یکن» خواهد شد.

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 2829
کلمات کلیدی
محمد جوکار
خبرنگار

محمد جوکار

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید